مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 16:302020-12-10بين الملل

لیبی| شبه نظامیان «حفتر»، کشتی ترکیه را بعد از 5 روز آزاد کردند


شه نظامیان تحت فرمان ژنرال سابق ارتش لیبی که فرماندهی شبه نظامیان شرق این کشور را در جنگ علیه نیروهای غرب لیبی بر عهده دارد، یک فروند کشتی ترکیه را بعد از توقیف پنج روزه و بازرسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبه نظامیان تحت امر ژنرال خلیفه حفتر ، عضو سابق ارتش لیبی و سرکرده کنونی شبه نظامیان شرق لیبی، اعلام کرد که نیروهای تحت امرش، یک کشتی ترکیه را که توقیف کرده بودند، آزاد کرده اند.

احمد المسماری، سخنگوی این ارتش امروز پنجشنبه در حساب فیس بوک خود نوشت که فرماندهی نیروهای مسلح لیبی کشتی مبروکه ترکیه را با پرچم جاماییکا در دریای مدیترانه و نزدیک سواحل لیبی در حال حرکت بود، بعد از بازرسی و تحقیق از خدمه آن، آزاد کرده است.

او گفت که این کشتی ترکیه بعد از پرداخت جریمه مالی به دلیل ورود به آب های سرزمینی لیبی بدون اجازه مقامات این کشور آزاد شده است.

این کشتی پنج نوامبر (پنج روز پیش) توقیف شده بود.

دولت ترکیه از دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فایز السراج مستقر در طرابلس (شمال غرب کشور) در برابر حملات شبه نظامیان شرق لیبی به سرکردگی حفتر (و حمایت برخی دولت های غربی و عربی)، طی یک سال اخیر، حمایت کرده و به این کشور آفریقایی نیرو و تجهیزات نظامی اعزام کرده و در اختیار دولت وفاق ملی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی| شبه نظامیان «حفتر»، کشتی ترکیه را بعد از 5 روز آزاد کردند

لیبی| شبه نظامیان «حفتر»، کشتی ترکیه را بعد از 5 روز آزاد کردند